Storhandling

I dag har jag storhandlat !! På nätet !! Ja jag gjorde ju beställningen tidigare i veckan men i dag fick jag
hem leveransen och jag är så nöjd !! Tänk vad skönt att sitta hemma och klicka i vad man behöver, inget onödigt köp här inte utan bara det jag (vi) behöver. Och sen slippa går runt i affären och plocka i vagnen och släpa tunga kassar till bilen. Nej här satt jag bara hemma och fyllde i och i kväll strax efter nio kom varorna hem till trappan, suveränt !! Kommer jag göra om var så säker, tänk om det hade funnits för 10-15 år sen när man jobbade som dagbarnvårdare (eller dagmamma i dagligt tal) det hade varit så skönt så skönt !! För då handlade man ju LITE mer mat än vad vi gör av med idag på 2 personers hushåll. Då blev det ca 20 liter mjölk i veckan medans vi nöjer oss 6-7 liter i dag.
Nu ska jag sussa ett par timmar innan det blir bussen in till stan igen för lite jobb.






see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback