Solsidan

Hmm vad ska jag tycka nu då.....Det är ju så här att jag Hatar verkligen programmet Mia och Klara !!! När jag råkar på det programmet, om jag råkar ha radion på när det sätter igång eller att jag råkar Zappa över på kanal whatever de visar det programmet så försöker jag stänga av så fort jag kan innan jag spyr på dom !!! Så illa tycker jag de är  !! Men sen har man då sett Solsidan och jag bara ÄLSKAR Mia i det programmet ! Hon är ju Klockren som höggravid och snusförnuftig maka till helt underbara Felix Herngren ! Som är så iniNorden töntig, styrd av morsan å ena sidan och Mia å andra sidan  och som varken vågar säga bu eller bä åt den ena eller andra.....Så likt karlar liksom..... Jag skrattar högt bara jag tänker på honom ! Vi känner väl alla igen både henne och honom, har lite av varje inom oss eller hur ?? Me likes !!

När jag kom från bussen ikväll sken solen rakt i ansiktet på mej, är det det som kallas vårsol ? Så underbart !
Berra mötte mej med en drink och sen lagade vi mat; sesampotatis kycklingfile fylld med ädelost sallad och gräddfilssås, mums mums. Sen blev det lite tv tittande. Kollade in Talang 2010 och vilka talanger det finns i landet, både bra och så jäkla dåliga !! Tänk att man gör bort sig så kopiöst för några minuter av tv-tid......Men det bjöds på några riktigt bra sångnummer,  tom så Bert började grina, och det var inte långt ifrån att jag gjorde detsamma i soffan.
Nu är vinet urdrucket och det är dags att dra till kojs, arbetsdag i morgon.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback