Sol och Vår

Ja då sol och vår har kommit till Svedala, halleluja ! Synd bara att man jobbar hela dagarna, men man kan ju alltid hoppas på att den håller sig framme (solen alltså) till helgen också för då jäklar är jag ledig i hela fem (5) dagar i sträck halleluja !!
VI får ju storfrämmande till helgen, Sandra från Lund och Gradziks från la France härligt med hela stora familjen här igen, halleluja igen !!
Idag var det bemärkelsedag i dubbelt format,  Mattias fyller år Grattis till han :
image237

Och sedan var det Bröllopsdag för Mor och Far Grattis till er :
image103

I kväll har jag haft spa för mina fötter, och det sa dom halleluja för..... Sen har jag slötittat på tv mina favvo program Top Model (ja jag vet inte så intellektuellt men ganska kul )  Och sen valde jag snyftaren Spårlöst i stället för deckarn på ettan (ja jag vet inte heller så avancerat men va fan gråta är härligt ibland)

Så nu ska jag slänga mej i sängen för att förhoppningsvis sova ett par timmar innan nästa arbetspass börjar.
3 arbetsdagar kvar denna vecka sedan LEDIGT !!!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback