Regn idag !

Dagen började soligt och jag gick en rask promenad med voffsen, för första gången i år UTAN överdragsbyxor och mössa och vantar, kors i taket det är faktiskt vår !! Riktigt skönt faktiskt. Sen blev det en tur till Tuna för hårklippning och lite shopping, kom hem med några riktigt bra saker !! Annika=Nöjd !! Sen blev det lite fix här hemma. Har diskat hela köksutrustningen till husvagnen och ställt ut i nya vagnen, se där blev jag nöjd igen !!
Sen har tvättmaskinen gått för fullt, och nu ska jag snart klä om för att sticka ner på gympan ! Får se om jag är lika nöjd när jag kommer hem.
Berra stackarn fick fara till tandläkarn idag akut ! Han fick tandvärk i går och det har värkt hela jäkla natten och i morse stod han nästan inte ut. Som tur är fick han tid i middags så nu är han en massa pengar och en dum visdomstand fattigare !!
Nu har vi ätit mat och ikväll blev det en härlig levergryta med potatis till och en klick lingonsylt, gott gott !
Bäst jag klär om mej nu.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback