Onsdagsbak

Oh vad jag älskar Leila Lindholm !!! Hennes bakning gör mig så lycklig. Jag blir så himla sugen på
att baka, i kväll var det pizza i hela programmet, Mmmmm det såg så jäkla gott ut ! Och hon är så
gullig och mysig och har så fina grejer i köket, jag blir så himla avundsjuk !! Men en Kitchen Aid det har
jag i alla fall !!! Och den är jag stolt över. Nej det får nog bli lite pizzabak i helgen tror jag ! Kanske ska
sätta en surdeg också när jag ändå håller på. Baka är en livsnjutning enligt mej. En sorts terapi, lugnande och luktar så gott i hela huset. Baka det är mitt liv det !!
I morgon är man ju ledig så jag kanske ska baka nåt då.......Men först blir det hundpromenad, hårklippning lunch med Limpan....sen får vi se vad jag hinner med mer, lite gympa på kvällen blir det nog också.
Påskpyntet får vara kvar till helgen !!





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback