Länge sen sist

Nu var det länge sen sist men jag har haft fullt upp med semester så jag har inte haft tid
att uppdatera :)
I onsdags kom mor och far i torsdags syrran med familj och i fredags morse kom Sandra upp från
Skåne så jag har haft fullt upp med att umgås med mina nära och kära.
I fredags kväll hade vi tacoparty i lördags firade vi Amanda som blev 14 år och senare på kvällen
bjöd mor och far på grillparty med god mat och dryck och en jäkla massa singstar.....En härlig blandning och en hes röst blev resultatet.
Söndagen spenderades på Spa, Färna Herrgård utanför Skinnskatteberg blev målet för mamsens hemliga utflykt. VI hade bokat dag-Spa som började med brunch och fortsatte i Spaavdelningens Jacuzzi med ansiktsmask och fruktdrink, och fortsatte med massage och lugn stund i relaxen, en härlig söndag.
Måndag och Tisdag har varit soliga härliga semesterdagar och idag blev det jobb igen med snömodd och regn :(
Men den avslutades på ett ypperligt sätt på Papas Tapas med god mat och många skratt tillsammans med
jobbarpolarna.
I morrn är det ledigt igen man kan ju alltid hoppas på sol........

 Många knasiga bilder blev det men vi är en knasig familj och vi bjuder på det..... Kram på er, hoppas ni haft en bra dag idag.


(den 21 april och dagens namnsdag är Annika)




see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback