Jobbarhelg

Japp, jobbarhelg är det för mej den här helgen ! Men det är helt ok faktiskt och idag var det riktigt mycket att göra på jobbet, folk börjar hitta oss mer och mer.
Nu sitter jag här framför datorn och ska snart börja med maten. Det blir  nog lite grillat i kväll tror jag. Har lite fläskkött i en påse med marinad och ska skala lite potäter så småningom. Sedan ska jag försöka mej på en ny dessert i kväll. Blev inspirerad när jag såg min favoritkock Leila baka dessertpizza på tv så jag ska försöka mej
på hennes variant med päron och stiltonost. Men jag fick inte tag i Stilton utan tog en krämig gorgonzola istället och det blir nog lika gott tror och hoppas jag ! Med lite valnötter på :)
Sen blir det väl lite tv också, försökte mej på att titta på Millenium avsnitt 3 på SVT Play eftersom det sändes på Påskaftonen och då hade jag annat för mej, men det var så jäkla läskigt så jag tror jag hoppar över det i kväll. Får se om jag kan se avsnitten på datorn i stället......Men jag har ju läst alla böckerna så jag vet ju i princip vad som händer så jag borde ju vara förberedd men men det ÄR läskigt !
Nu har klockan slagit sex och potatisen väntar.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback