Busstop

Oh vad det är skönt att åka buss.....Sitta och sova, lyssna på musik, tänka på roliga saker, slappa, titta på folk, titta på naturen, blunda, läsa böcker, lösa suduko Tänk vad mycket man kan göra när man åker buss och slipper köra !! Det är så underbart om ni bara visste !!!
Det är en del av glädjen med min nya arbetsplats ! Att jag kan åka buss till jobbet, Dessutom får jag en skön promenad till bussen varje morgon och hem varje kväll !!
Eftersom jag jobbar inne i en galleria nu så ser jag knappt solen på hela dagen, men den lyser visst om dagarna (har jag hört) Inne hos oss på Doc Morris skiner den i alla fall alla dagar !!
I morrn är det möte efter jobbet, farmaciförbundet har årsmöte för att avsluta avdelningen för nu är det nya tider för fackföreningen ! Blir lite trist att åka bort efter jobbet men intressant och kul att träffa gamla vänner på andra arbetsplatser !
Hoppas solen håller i sig till helgen !! Bara 2 dagar kvar att jobba innan ledigheten !!





see you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback