Yr i mössan

Ja jag är lite yr i mössan.....Har känt mej yrslig ett par dar mer eller mindre så i dag passade jag på att ta blodtrycket på jobbet, och det visade sej att det var lite lågt....Så då fick jag förklaringen. Skönt att få en orsak till yrsligheten, och det är ju ingen fara att ha lågt blodtryck vore värre om det var tvärtom. Jag hade 107/72 och normalt är ca 140/90 så det är ingen ko på isen om man säger så... Lite gympa ikväll höjer nog upp det skulle jag tro !
Just nu doftar det ljuvligt i köket, har smällt ihop lite fläskpannkaka till kvällsmat, mmmm det var länge sen. Ska bli smaskens efter gympapasset i gympasalen. Sen är det nog med träning för den här veckan. Imorgon kommer mor och far upp och barnen kommer nog och hälsar på det vankas middag på kvällen. SJälv får jag en lång arbetsdag i morgon Igen hittills 3½ timmas övertid den här veckan trist men fakto. Men man sover ju gott på nätterna i alla fall när man har lite att göra på dagarna. Men i morse var det segt, det må jag säga.
Nej nu är det dags att dra på skorna och fara ner till gympastiken. EFter det dusch tv och sängen !




see you






Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är nog dags att dra ner lite pa takten...Lagt blodtryck har man ofta om man är trött...

Kram pa dej storasyster

2009-09-08 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback