Sveriges affischnamn

Ja idag har vi besökt Sveriges största ute i världen: Ikea och Hm ! Och det blev lite shopping på båda ställena. Det är konstigt med Ikea, trots att man inte har behov av nåt när man åker dit så när man kommer till kassan så har man hela kundvagnen full och det kostar minst 500 kr....Med lite smått och gott som man hittat på sin väg genom varuhuset, lite ljus här lite servetter där en och annat glas lite plastburkar mm mm. Ett genialiskt företag det må man säga.
På Hm hittade jag ett par jeans och en skjorta och lite trosor så jag är ganska nöjd. Och med Limpans röda kort blev det riktigt bra pris oxå tack för det.
Nu är det kväll och jag har varit på gympa och tagit ett snabb-bad och krypit i pyamasen. Nu ska jag kolla Idol på datorn och sen blir det natti natti....




see you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback