Stockholm hela dan

Möte hela dagen i dag i Stockholm, och magen är i uppror. Den klarar inte av att sitta still en hel dag, blir helt fel. Uppblåst och galen !! Uppe med tuppen kl 5 och tåget avgick 712 framme kl 835 sedan tunnelbanan till Liljeholmen där vi gick en liten promenad till konferanslokalen, där det blev lite kaffe och macka och frukt. Sen blev vi sittande i lokalen fram till kl 1210 då det blev lunch (ja vi hade en bensträckare på ca 5 minuter) Lunch grönt (!!)potatismos med fisk sås och sallad, efter det mera kaffe och sen möte igen till kl 15 mera kaffe  och sen en avslutning till kl 16 30. Därefter rusade vi till tunnelbanan och tåget hem till E-tuna där vi var ung kvart i 7. Hmm en lång lång dag sittande på rumpan mest hela dan inte många steg blev det i dag inte. Nu har jag suttit i soffan och kollat in superstar och snart ska jag krypa till kojs tror jag för i morrn blir det tidig morgon igen. jobbar 730 -14 i 2 dagar men sen är det semester (har ni hört det förut ???) SÅ SKÖNT !
Imorrn fyller guben år hurra för honom  och vi ska ha lite kalas. Så nu ska jag sova, god natt god natt



see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback