sensommarkväll-tidighöstkväll ?

Fredag kväll, grillen tänd, potatisen i ugnen, salladen skuren och köttet på gång, martini i glasen Lasse Winnerbäcks senaste i cd spelaren......och en hel helg ledig !! Kan det bli bättre ? Nej jag tror inte det...
Fick Lasses senaste cd i dag på posten en eftersläpad present, (det tog ett par timmar innan jag fattade vad det var Linn jag erkänner) men sen slog jag huvudet på spiken !! Presenten skulle komma på posten ?? den 21 september och jag fattade nada, men ett par timmar senare förstod jag och idag 3 dagar för tidigt kom den: Lasses efterlängtade cd !! Så nu ser jag ännu mer framemot den 2 december då jag ska till Västerås på konsert det ska bli kanon. Skivan ska nötas innan det kan jag lova !!  Nu är nog maten klar så det blir fredagsmys med guben och Maxen....




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback