ost och vin

Hejsan svejsan i höstnatten ! HÄr var det livat här var det fest....och det är bara onsdag :) I kväll har vi haft personalkul, först blev det en fet pizza med lite rödtjut och sen blev det vin och ostprovning ! 2 vita och 2 röda samt 4 ostar , mums fillibabba. En trevlig tillställning efter jobbet. Och jag ÄLSKAR sörmlands ädel....en grönmögelost från Flen... Så jäkla god, jag lovar prova den med ett sött vitt vin till och ni smälter det smakar gudomligt !!! Vad skönt att sitta ner och prata skit och skratta en kväll utan prestationskrav och maner. Hur coolt är inte det ?
I morgon är man ledig och hur skönt är inte det ?? Då tar vi en sväng till Västerås Limpan och jag, få se vad vi hittar på. Ikea och Billiga Nisse kanske ??  Ska bli nice. Nu har jag kollat in Idol 2009 och jäklar vad de rasar favoriterna.... Får se vilka som håller hela vägen, jag hoppas ju på Jon men man vet aldrig.... Imorgon är det 3 månader kvar till julafton kanske dags att börja köpa julklappar ???




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback