Imponerad

Jag blir så imponerad av Ingemar Stenmark.... Tänk vilken kille (eller karl kanske är mera rätt att säga numera)( han har ju blivit lite till åren) Vilken tävlingsmänniska !! Ställde upp i 2 grenar i dagens avsnitt av Superstars och vann i utklassningsstil båda två !! Vilken koncentrationsförmåga och vilket lugn, om man hade hälften skulle jag vara nöjd, det skulle man ha nytta av i det dagliga livet, absolut. Ska bli kul att följa fortsättningen.
Själv har jag haft en heldag på jobbet helt ok men lite segt på eftermiddagen, när jag kom hem drog jag iväg på gympa och sen efter det hade jag tänkt bada. Men men det blev en dusch i stället. Jag gick in i det mörka badrummet och drog på vattnet till badkaret och gick ut och satte mej framför Superstars för äta lite och tänkte sedan bada när programmet var klart(det tar nämligen ganska lång tid att fylla vårt hörnbadkar) Gick in efter ca 30 minuter för att kolla att allt var ok men det var det verkligen inte. Jag hade dragit ur pluggen förra gången jag badade (häromdagen) och glömde sätta i den innan jag satte på vattnet så jag spolade ut många liter varmvatten rakt ner i avloppet Hmmm Jag blev inte glad kan jag säga det kom många svordomar ur min mun jag erkänner !!
Så det fick bli en dusch i stället....och jag som älskar att bada...Men jag får skylla mej själv klantskallen !!
Nu ska vi titta på idol 2009 Berra och jag och sen blir det nog att krypa till kojs. Lång dag i morron med...




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback