höstblåst

hohojaja hohojaja det blåser i träa idag.....En liten höststorm tror jag det har kommit. Inge skönt med hundpromenaden i dag men men den måste ju göras.
Idag var en kort dag på jobbet och sen lite veckohandling som vanligt. Och nu har jag gjort kvällsmat, väldigt jobbigt idag färdig ärtsoppa att värma :) gott när det är kuligt ute.
Själv är jag omklädd för att åka på gympan. Andra motionspasset för veckan och på torsdag blir det ett tredje, jag är på gång nu.....
Idag var det meningen att Pooldukskillen skulle komma och titta på poolen, och säga vad han tänkt göra med vecket i botten som de påstod skulle räta ut sig i värmen !! Det har det inte gjort, få se om vad som görs, tömma poolen och lägga ny eller dra på nåt vänster inte vet jag och jag struntar i hur bara de fixar det !! Som tur är påtalade Berra det när vi gjorde besiktning så det står med i protokollet. Men som sagt han SA att han skulle komma efter 3 idag men nu är kl efter 6 och han har fortfarande inte dykt upp så jag tror inte han kommer. Typiskt hantverkare eller hur ??
Och en sak till PÅ FREDAG ÄR DET LÖN !! Hur kul är inte det ??? Och om 11 dagar åker jag, hur kul är inte det ?? Ja jag vet att jag tjatar om semestern men det ska bli så jäkla kul och skönt att komma iväg och hälsa på familjen Gradzik nere i  alperna. Jag längtar.......


see you


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vi ocksa...Kraaam

2009-09-22 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback