Gympatrött

Ja så var då höstens första gympapass avklarat ! Det var härligt att skaka loss på fläsket, nu är man så där härligt trött i kroppen efter gympa, bad och lite mat. Nu blir det tv-soffan, ska kolla in lyxfällan där en tjej från E-tuna ska vara med. Det är egentligen inget program jag brukar titta på för jag blir så f-annad på dessa korkade människor som sätter sig i skiten så gruvligt och sen kommer tv och ordnar upp allt, och de får typ en tai-resa för att de varit så duktiga..... Vadå duktiga det är väl de själva som satt sig i skuldfällan och jag tycker de ska vara
j-gt tacksamma över att tv3-killarna fixar allt för dom !! Ska väl banne mej inte ha presenter för att de satt sig i skuld, rätta mej om jag har fel !
Nej jag vet inte....ska jag titta eller .....jag kanske bara blir förbannad....och det går ut över stackars Berra.....
Får se hur jag gör...Kanske tittar lite i början i alla fall, det är ju kul att se Eskilstuna vyer på tv i alla fall.
I morgon blir en lång dag på jobbet så det får nog bli en tidig kväll i sängen i kväll.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback