gråtmild

Nu har jag varit lite nyttig och efter en nyttig lunch (broccoligratäng)(mmm) städat ur kattbadrummet ! Ja det är inte så lyxigt att våra katter har ett eget badrum nog för att vi har ett stort hus men ändå nån stans får man sätta gränsen. Nej nu är det ju så att Teo varit förvisad att vistas inne under 10 dagar då han fått penicillin och andra medikamenter, och då har hans rum varit badrummet. Enklast eftersom kattlådan redan står där och vi har ju faktiskt ett badrum till som vi kan använda och dessutom finns dusch i källaren. Men nu är han ju så pass bra så han får gå ut igen (jipii säger Teo) och då var det dags att göra fint igen i duschen. Känns riktigt bra och fräscht därinne nu för hur det nu är så blir det ju en viss lukt av kattlådor och den är inte så kul om man säger så.......
Så nu blev det städat där och samtidigt hallen och köket fick sej en dust på golvet. Så nu sitter jag här och väntar på att det ska torka och att Berra kommer in för att dricka kaffe. Satte på "min lista" på Spotify och lyssnade på mina låtar och blev blödig igen. Jag förstår inte vad det är men jag börjar nästan alltid grina till låten Slipping througt my fingers från filmen Mamma Mia. Jag vet inte varför kanske blir jag påmind om att mina "små" ungar inte bor kvar här längre och att de är stora och klarar sig utan sin morsa och då känns det jobbigt !! Tur att ingen ser en när man sitter här och tjuter för en låt !!!! Men sån är jag, men ni som är morsor till "stora" barn lyssna på låten och lyssna på texten så förstår ni nog vad jag menar. Men det är ju livets gång jag vet jag vet, men det går så fort bara.
Nu blir det kaffe.
 

http://www.youtube.com/watch?v=BbPsVknvg0Y

see you

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom in på fler myskvällar! känner mig ensam här inne i lägenheten också. love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback