Gäddhäng

Ja i kväll var det gäddhäng i köket, med andra ord ugnstekt gädda med gräddsås och potatis mums fillibaba !!
Slutade 15 idag så det var riktigt mycket kvar av dagen när man kom hem. Först en fika vid poolkanten (men inget bad idag) sen drog vi till skogs hunden mor och far och jag och hämtade hem lite svamp. Hittade både gula kantareller och trattisar mums !! Ligger i frysen, ska bli smaskens en annan dag.
Hade ett kul snack med fransoserna med webcam, tänk vilken teknik det finns nu förtiden, häftigt !! Men Max var lite fundersam, han  hörde ju Amanda men kunde inte se henne.....konstigt.....Han har nog inte fattat nåt än :)
Tvn visade ett nytt idol program i kväll alltid lika kul, I love Anders Bagge, han är ju för skön ! Och tänk så mycket roligt folk det finns man undrar vem som inbillat dom att de kan sjunga. Antingen har de stått ensamma i garderoben och tränat eller så har de taskiga kompisar och familjer som inbillat dom att de kan sjunga för det låter för j-gt ibland !!!! Stackars satar när de ser det på tv, jag skulle sjunka genom jorden tror jag.
Efter idol ännu ett avsnitt av min favvo-serie just nu Överlevarna. En sjuk historia men fasinerande och fängslande kan knappt vänta till lördag då det visas 2 avsnitt.
På lördag ja då är kommer man vara hela dagen på vallen, tipspromenad väntar och lite fotboll, hoppas på fint väder så det blir några kronor till föreningen.
Nu är det dax för sängen det blir en låååååång dag på jobbet imorrn.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback