Fredag framför tvn

Tänk när man kom hem hade gubben lagat mat, ja den var nästan färdig. Vad gulligt tänkte jag att han förstod att jag var trött efter en hel dags jobb, men sen förstod jag....Det var ju fotboll på tvn !! Matchen började kl 19 och klart som tusan han ville att maten skulle vara klar då ! Och det hade den ju inte varit om jag börjat med den när jag kom hem ca halv sju. Så smart drag där Berra maten fixad och färdig kl 19 och matchen är igång. GUUD vad tråkigt det är med fotboll.....Redan efter 15 minuter har jag tröttnat. Det händer ju absolut ingenting. De kunde lika gärna kastat gris med bollen, fram och tillbaka fram och tillbaka. Zzzzzzz jag somnar nästan.  Men maten var god och vinet var gott !  
Jag får vänta till 20 då börjar Dobido, inte nån favorit men bättre än sövande fotboll i alla fall. Tyvärr har jag redan sett ettans fredagsfilm Brookback Mountain, men den är kanonbra så se den ni som inte gjort det !!!
En anorlunda kärleksfilm :)
Jag får väl surfa runt ett tag och sen kanske det blir lite guitar hero för mig själv, behöver träna lite.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback