Favoritpass

Så är man då hemma igen efter en lång dag på jobbet och därefter ett spinningpass. Min favoritledare Clas höll i medelpasset, han är så bra på att peppa och få en att ge allt på cykeln, dessutom kör han med helskön musik.
När jag kom hem fick det bli en macka och en snabb dusch för att sedan sätta sig vid tvn och följa serien som började igår Överlevarna, riktigt bra men skitspännande. Jag törs nästan inte titta...... Men jag bara måste se hur det kommer att gå, verkar som det är avsnitt varje kväll få se om jag kan klara att titta på alla.
I morgon blir en förlängd dag på jobbet eftersom vi har 2 sjukskrivna så det blir att jobba några timmar extra men det får väl gå ändå. Får se om jag orkar med gympapasset på kvällen men det kan jag nog inte hålla mej ifrån.
Längtar tillbaka till sommaren, mörkret kryper på en på kvällarna vid åtta är det redan skymning. Hösten är inget kul, när det blir mörkare och mörkare skulle gärna hoppa över den ! Tur jag har min frankrikeresa att se framemot som ett avbrott i mörkret. Bara 4 veckor kvar att jobba sen flyger jag. Ska blir härligt ! Hoppas på soligt väder i Chamonix så man kan vara ute och promenera. Och sen ska vi ju gå till badhuset Amanda och jag, det blir nice ! Kanske ska ta med badbollen så vi kan slå rekord ??? Men man kanske inte får kasta gris i badhuset.......
Nu ska jag snart krypa till kojs, godnatt alla glada !!



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback