Blödig....

Ja det är bara att erkänna, jag är blödig och jag älskar snyftprogram och snyftfilmer !! Har precis tittat på 2 :
Extreme home makeover och Locator. Och tårarna rann och rann.... Härligt att få tjuta ett tag eller vad tycker ni ?
Vet inte varför alla känslorna kommer på en och samma gång men man har väl nåt uppdämt behov ?
Skönt känns det i alla fall.
Idag var en ganska stressad dag på jobbet, 2 pers blev sjuka så vi kämpande på vi som var kvar ! Mycket kunder strömmade till och nästan alla skulle handla handsprit---Det har vi inte !!!!!
Fick två kartonger i morse och vid lunch var de slut, totalt kaos !! Jag tror VARJE kund jag hade på eftermiddagen frågade efter handsprit. Och jag har kläckt ur mej att vi KANSKE får hem på lördag så på lördag kommer det väl 114 st och ska köpa HOPPAS SOM TUSAN ATT VI FÅR HEM DET !!! Hysteriskt det är vad det är....OJ oj oj oj !
I morgon är jag ledig och har inte planerat nåt speciellt utom ett veterinärbesök på förmiddagen. Hunden ska få
vaccination och katterna ska bli tittade i öronen. Jag har fortfarande inte löst problemet med att ta mej dit med 2 katter och en transportbur ingen som har nåt förslag ??? Kanske en stor pappkartong ? eller kaninburen? eller ska jag strunta i att ta med båda bara han med blodörat ? Jag får väl sova på saken, det löser sig nog hoppas jag.
I kväll passade jag på att ligga på spikmattan framför tv n. Det gick riktigt bra kändes skönt efteråt. Har inte använt den på länge men får nog ta upp den vanan igen tror jag. I morgon kväll är det gympa start i gympasalen också det blir kul !! Sen ska jag ta ett långt skönt bad när jag kommer hem, längtar redan.
Hoppas ni alla som läser detta har det bra ! Sköt om er och var rädda om varann.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback