4 dagar kvar

att  jobba och därav 1 i Stockholm på möte !! Yes yes den här veckan kommer att gå som en dans... Och på torsdag fyller guben 58, tänk vad tiden går....Men han är pigg ändå haha ! Nu kom han precis hem från innebandyträningen, still going strong, inga brutna ben i dag heller. Det gäller att röra på fläsket så länge man kan, själv har jag tagit det sedvanliga spinningpasset efter jobbet. Sen blev det dusch och nu tänkte jag kolla in idol-programmet som gick tidigare i kväll.
Dagen på jobbet gick rekordfort, pang bom så var klockan 18 och vi skulle stänga, tack för det televerket flera såna dagar tack. Så går den här veckan fort som f-n. I morrn blir en lite kortare dag och sedan ett gympapass, sista för den här veckan.
Har börjat med stegräknaren igen förresten. Vi har ett lag på jobbet som ska försöka gå runt jorden !! på typ 90 dagar. Ska bli kul att försöka sig på. Har idag gått ca 9000 steg +  spinningpassets ca 8000 så det blev en bra början i alla fall. Få  se hur fortsättningen blir, på lördag när man sitter i bil+flyg+bil lär det ju inte bli så många kan jag tro. Men nästa vecka blir det till att promenera som tusan i alperna med stavarna, härligt i solskenet !!
Nej nu ska jag kolla kvalveckan i idol 2009-




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback