Papper papper papper

Idag har jag sorterat papper. Papper papper papper tänk vad mycket papper man samlar på  sig egentligen. Så mycket trän som huggits ner för alla dessa papper. Tur att vi går mot bättre tider där våra unga lär sig att leva utan att ha allting på papper, man har det på data istället. Där sparar vi några träd skulle jag tro,
På tal om att spara träd så har Berra varit i skogen och hämtat hem vår adventsgran :) Så nu blir det lite ljusare här på gården. Har plockat fram adventsljusstakarna och ska kolla över så alla lyser. Inhandlade en ny stjärna på fot som är så modernt just nu till sovrummet, det blev snyggt om jag får säga det själv. Har målat lite i dag och gått i skogen med voffsen, det som han älskar mest av allt. Det märks verkligen att han njuter när han får springa i skogen, han ser så glad ut.
Nu har vi tagit en kopp java och jag tror jag ska fara ner på gympa i kväll.

nya Adventsstjärnan !





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback