Oh yeah

Efter en lång lång dag på jobbet, med skyltning, varor högt och lågt fullt tempo hela dagen så begav jag mej
till Friskis och Svettis för ett spinningpass.  Det kan ju tyckas onödigt att gå på ett svettigt pass när man jobbat sig svettig på jobbet från kl 730 till 1815 men icke icke. Det är så skönt att verkligen ta ut sitt yttersta och musiken är härlig och stämningen på topp en kanonavslutning på dagen ! Efter det kan man lugnt åka hem, ta en dusch och med gott samvete sätta sig framför datorn eller i soffan och känna att man fått ut all energi som om möjligt fanns kvar efter jobbet. Så i natt kanske jag kan sova gott.....Natten som var blev väldigt kort men det är väl åldern kan jag tro. Men den här veckan blir det träning 3 gånger så energin ska ut innan jag går och lägger mej.






see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback