Nya tider

Jippi våra nya sängar har kommit !! Nu har vi baxat upp dom för trappan och i morgon efter jobbet blir det till att montera upp dom !! Ska bli urskoj !! Nu ska här fixas i ordning, sängar ska ut och upp och en stor brasa lär det bli !
Har precis kollat in veckans avsnitt av Bonde söker fru . Ojojojoj  en del bönder är väl för töntiga... Eller åtminstonde en av de som medverkar i programmet och ni vet väl vem jag menar ?? Jo Mustache-Roger. Alltså jag undrar har alla hans tanter varit inlåsta i typ 40 år eftersom de tycker att han är SÅ charmig !! Alltså en mindre charmig person får man väl leta efter !!! Så osexig så det liknar inte nåt !! Men de kuttrar och myser och ser så förälskade i så jag blir nästan rädd.
Och vilken bonnbränna Janne hade. Man blev ju full av skratt när han satt i bastun och kastade sig i vattnet. Men jag tycker Per-Jörgens brudar är riktigt justa. De var inte rädda för att skita ner sig och inte var de skraja för korna heller. Heder åt dem inga tjusiga stadsbrudar där inte.  Och Tildes killar verkar ju helt ok allihop synd att Andreas åkte hem jag gillade honom !!
Nej nu ska jag inte klaga på dom mer, dom är ju som dom är  och det är jag också. Och tur är väl det, att man är olika menar jag.
Och för er som undrar kan jag berätta att natten blev lika SÖMNLÖS som jag befarade (nu blev stavningen rätt också, haha) Får se om sista natten i furusängen blir bättre...... I morgon börjar förhoppningsvis mitt nya sängliv, där jag sover från det jag lägger ner huvudet till dess att klockan ringer......fan trot men man kan ju alltid hoppas.





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback