ny vecka

Ny vecka nya äventyr !! Ja så mycket äventyr kanske det inte blir när man kommit upp i 50-årsåldern men man gör så gott man kan... I kväll tex var jag på ett svettigt spinningpass, skitkul och jag orkade hela passet, får se hur benen mår i natt :)  Man kan inte förstå hur svettigt det är om man aldrig provat, svetten fullkomligt forsar (ja inte forsar kanske men rinner det gör den) Ja ni kan ju tänka er hur det är med en lokal med ca 25 cyklande svettandes människor...Tur att det finns fläktar. Men det var riktigt skönt att köra ett pass, var hela 2 veckor sedan. Tänkte försöka mej på ett pass på torsdag också, efter blodgivning och hårklippning, ett lunchpass.
På torsdag kväll får vi fint besök, äldsta dotra kommer hem på besök från Skåneland. Ska bli jättekul att träffa henne igen var länge sen sist.
Nu har grannarna fart hem till sitt andra hem i Frankrike...Snyft snyft....Det var verkligen kul att de kom även om det blev ett kortare besök den här gången. Men om 4 månader ses vi igen, det går fort.
I morrn blir det jobb till 15 och sen hem till voffsen för promenad. Måste börja skynda mej hem nu när man slutar på eftermiddagen för mörkret kommer fortare och fortare. Sen blir det nog ett gympapass på kvällen tror jag.
Nu ska jag gå och knyta mej, börjar dra i ögonen....




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback