nattligt spring

Tänk att man aldrig lär sig. JAG KAN INTE DRICKA TE PÅ KVÄLLEN !! Gissa vart jag har sprungit i natt ?? Tänk att te är så fruktansvärt vattendrivande....åtminstone för mej....Jag har inte sovit många timmar i natt, och jag som sa just i går att jag sov så oerhört bra  i våra nya sängar ! Ack ack så ska man inte säga, för i natt var det toarace hela natten. Men den där koppen behövde jag i går kväll, var frusen och trodde jag skulle bli sjuk men idag känns det bra så det så. Skönt har ingen lust att bli sjuk. Har börjat boosta med clementiner och kiwi (istället för c-vitamintabletter mycket godare och med fibrer i) så försöker mota olle i grinden så att säga.
Nu ska jag snart dra till jobbet hoppas på mycket kunder, annars blir det för trist.





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback