Mmmm Glögg är gott

Eller hur ? Det smakar alltid gott med glögg. Varm som kall men i kväll drack vi den varm med skållad mandel till. Oh det är så gott. Det värmer i hela kroppen (även i knoppen) Kan nog slänga av mej min tjocka fleecetröja och bara sitta i t-shirt tror jag.
Jobbade lång dag i dag men tiden gick i rasande fart, det är mycket nu. Många kunder och mycket kul att fixa med på jobbet. Idag har vi julskyltat lite mer och på lördag tänkte vi ha lite mer events för kunderna, ska bli kul att se hur Torshällaborna tar det.....Det blir nog en överraskning för dom. KUl kul !!
I morgon är jag ledig och ska fixa med rummet tror jag. Kanske tar mej en tur in till stan för att köpa nya gardiner och några kuddar och filtar. Fint ska det bli åtminstone till jul !! Sen måste jag se efter så alla adventstakar och stjärnor fungerar. Ska bli mysigt att tända dessa igen.
Det börjar hetta till lite i Bonde programmet blir bara intressantare och intressantare ju färre personer som blir inblandade. Man har ju en del favoriter.
Idag fick vi info bladet från kyrkan över julens högtider och jag läste att det blir en tidig morgon på juldagen för julottan är i Lista kl 0700 och den kan vi ju inte missa Farfar Pappsen och jag. Det blir väl vi och vaktmästaren som vanligt.......Men det är ganska mysigt att fara iväg tidigt med alla tända ljus och fin musik i kyrkan. Och sen hem och gå och lägga sig och sova en stund till. Om en månad är det dags.
 
Se hela bilden
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback