Måleri

Sitter här nu i morgonrock, efter gympa och dusch, lite småtrött. Kom ju inte i säng i går kväll så
tidigt fast jag bestämt mej för det men upptäckte att Anna från Torshälla spelade kanongolf och var
ju bara tvungen att se hur det gick. Och det gick ju superbra, vilken tjej vilka nerver !! Eller vilken brist
på nerver kanske man ska säga. Spöa hela världseliten och vann LPGA-finalen. Vilken grej !! Jag är väldigt imponerad får jag lov att säga !
Själv är jag väl ingen elitsportare precis men jag gör mitt bästa och ger järnet på både spinning och gympa så svetten rinner så det så !! Det känns ju så skönt efteråt när man kommit hem duschat eller som jag gillar mest tar ett avslappnande varmt bad. Helt underbart !!
Sitter här i ett tomt och kalt rum, vi håller på att renoverar lite granna. Få se hur det blir, jag kommer med ideerna och Berra sliter sitt hår.....Men det blir nog bra när det blir klart, det brukar det ju bli.
Imorgon är det onsdag och halva den här veckan har gått. Men det är inte vilken onsdag som helst det är LÖNEONSDAG !!! Jippii !! Äntligen som Gert Fylking skulle ha sagt. Men det är tur man får en rejäl den här månaden för många saker ska handlas, julklappar julmat och dyl. Härligt härligt !
Nu SKA jag gå och sova, ikväll ska jag ligga i sängen före 23 det svär jag på. FY SJUTTON !!!




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback