Linköpingshelg

Vi tillbringade helgen i min gamla hemstad Linköping hos mor och far. Fick med oss minsta dotra så Berra kände sig 10 år yngre, sa han. Kul kul. Vi for ner på lördagsmorgonen och efter lite fika blev det julklappsrace, många affärer blev det..... Men vi fick lite gjort i alla fall. Sen for vi  hem till Järdalavägen. Där fick en god måltid och mycket gott vin och därefter lite kortspel och det skiter vi i att prata om tycker jag....( det gick åt h-te för min del)
I dag hade vi sovmorgon  och sen har vi mest slöat sett på slalom på tv gått en liten promenad och sedan ätit god söndagsstek.
Vid 2-tiden for vi hemåt för att mötas av en katt !! som hade varit INNE och sett efter huset åt oss medans vi var borta ! Jädrans katt smet in i huset medans vi höll på att packa bilen så han har varit inne hela helgen. Men som tur var har vi ju kattlådan kvar i badrummet så det hade inte hänt några olyckor och vatten hade han att dricka så det gick ju ingen större nöd på honom. men men men det var väl inte så kul kan jag tro.
Nu väntar en ny arbetsvecka, med lite spinning och gympa på kvällarna. Långa dagar på jobbet men bara 4 dagars vecka denna vecka ledigt fre lör sön nästa helg COOL !!
Börjar tänka julklappar nu mer och mer, har några klara och några funderingar.....Snart bara 1 månad kvar och 2 veckor kvar till 1:a advent. Mysigt mysigt.


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback