Längtan...

Fredag igen och det är dags för fredagsmys. Tänk vad reklamen sätter sina spår, nu är  det fredagsmys hos varje familj. Fast här har vi inte chips utan god mat, vin och lite tv :)
I går monterade vi sängar och det blev så jäkla bra. Och sen trodde man väl att man skulle sova som en gud i natt i nya sängen men men men det tar tid att vänja sig vid ny säng ! Den är mjuk och hög och underbar !!
Nu har vi intagit en god middag och lite vin och kollat in veckans final av vem vet mest ! Jäklar vilka lätta frågor det var i kväll.....Jag kunde de flesta men  men jag vet hur det är när man står där, då kan man inte ett skit !!! Det står helt still i skallen fast än svaret är så himla lätt.  Nu ska vi kolla in postkodmiljonären, (och det kan jag avslöja skulle jag VERKLIGEN vilja vara med i) Det största problemet där är att komma till stolen sen har man 10000 kr säkra !!
I kväll är det idol också, får se om Erik övertygar lika mycket som förra fredagen. Han har en suverän röst den killen, och verkar väldigt anspråkslös och enkel, ingen diva precis som en del andra kan uppträda som.
Jag hoppas att han står som slutsegrare i december.
I morrn drar vi till mor och far, ska bli mysigt. Är ledig i helgen och det är skönt !! Städningen är avklarad tvätten klar och soffan väntar.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback