Kulen dag

Japp i dag är jag kulen igen, frusen och tror kanske det är en förkylning på gång ?? Men det kan ju vara vädret också och denna mörka årstid som gör att man inte vill göra nåt ute. Kallt mörkt fuktigt och ibland också blåsigt blääää. Nej tacka vet jag våren och sommaren man kanske skulle gå i ide den här tiden fram till jul ? Usch November är den värsta månaden på året tycker jag. Sen blir det lite kul igen med alla ljus och stakar som ställs fram både ute och inne, mys mys.
Idag var en hektisk dag på jobbet, mycket folk i rörelse men F och jag jobbar bra i hop. Och jag tror det märks bland kunderna att det flyter på. Tyvärr ville ju inte datorerna funka i ca en halvtimme och det är ju aldrig kul. Men vi kunde ju inte göra så mycket åt saken tyvärr.
Nu har vi ätit mat guben och jag ensamma i kväll, en bit kött och god sesampotatis lite sallad och sås mycket gott. Och jag har precis konstaterat att det inte är ett skit att se på tvn i kväll !! Varken dansband eller körsång lockar så där väldigt mycket...Får väl bli lite träning på guitar hero kanske...Eller jag kanske ska brista ut i Singstar. Sjunga själv det gillar jag   !! Och när man bor så här ensam på landet är det ju som tur är ingen som hör när man skrålar ( utan guben förstås) ( men han vet ju hur knäpp jag är) Annars kanske det hade blivit ett fall för grannfejden :)
I morgon är det Fars dag !  Grattis alla pappor och speciellt min: I love You !!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback