gammal och trött

Det är så jag känner mej nu, gammal och trött :) Nej skämt åsido så farligt är det inte. Men jag har varit på gympa och när man sätter sig ner efter dusch och lite mat så blir man ganska trötter. Gick upp tidigt i morse (kvart i 6) började jobbet 730 och jobbade fram till 15. Sen blev sedvanliga veckohandlingen på Coop och sedan hem för lite kaffe och plock och sedan fixa lite mat innan jag for iväg på kvällsgympan. Men när man är där så är man väldigt pigg och allert  och vill ju hänga med i allas tempa naturligtvis. Men nu när man slappnat av här hemma så kryper åren på en. Kroppen värker och huvet känns tungt...... Men som tur är har jag sovmorgon i morrn så jag behöver inte sätta klockan yipee !!(konstig stavning......)
VÄdret är inte mycket att glädjas åt och inte tv programmen heller och dessutom missar jag mitt favvo-program halv åtta hos mej men det är tur det finns internet. Där kan man hitta och titta på sina favoriter. Alltså jag Älskar Helge Skoog, hans kommentarer är ju helt underbara. MERA HELGE I TVN !!!!
Ska försöka hinna med en skogspromenad med Maxen i morgon innan jobbet. Borde hinnas med om jag inte sover för länge.  Hoppas på lite bättre väder bara, det kunde ju gott komma lite snö och bli så där en 5-10 minus.
Ni som har hund förstår precis vad jag menar. En skitig hund är inte kul. Nu älskar ju som tur är min húnd att duscha och det är ju tur det  för den får man använda precis varje gång han varit ute. Vid dom tillfällena önskar jag att jag hade ett grovkök !! Han är ju duktig att gå in i duschen direkt, det är klart men det blir ju lite blöta spår här och där. Men jag älskar honom ändå, skitig eller ren torr eller blöt.








see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback