Förkylningen som aldrig bryter ut

Nej då jag är inte sjuk. Hade lite ont i halsen när jag kom hem från jobbet och kände mej trött och frusen så jag skippade gympan. Tog ett långt varmt bad i stället, skönt skönt (och förhoppningsvis inte vätskedrivande haha) Tänker skippa te i kväll ;) Men det är trist när man känner sig pigg och frisk på morgonen och sen när man är på väg hem på kvällen så är man så trött och ämlig så man nästan somnar vid ratten. Men men ett par clementiner och kiwisar så ska vi nog ta kål på de här basiluskerna.
Nu börjar det röra till sig på jobbet, vi ska få snickare till oss i morgon och ska bygga ut lite grann. Ska bli spännande att se om vi kan öka ännu mera, just nu har vi verkligen flyt på jobbet.  Men det kräver ju lite jobb förstås och det är bara bra, då går tiden lite fortare på jobbet.
VÄdret gör ju ingen glad precis, grått grått grått och blött blött blött. Det blir nästan inte ljust på hela dagen, nej nu vill jag ha snö !!! Ett par decimeter vit fin snö vore väl fint !! Och sen ska den ligga kvar ända fram till jul. Mmmmmmys mys. Det blir så mycket ljusare och juligare med snö eller hur. 
Bara 1 månad och 7 dagar kvar till julafton, nu är det dags att börja med julklapparna !!





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback