Bondedag

Onsdag i dag och jag börjar inte jobba förrän efter 10, segt på morgonen men det är ju alltid skönt med sovmorgon. I går blev det gympakväll med Malin med lite afrodans, kul kul men jobbigt. Men passar mej utmärkt då det inte ingår så mycket hopp och hopp är inte bra för mina knän !!
I dag är vilokväll med mat, tv och lugn och ro. Bonde söker fru kl 8 är ju veckans klo, blir kul nu när de inte är så många kvar, jag har svårt att titta när det är så många olika människor med får liksom inget grepp om personerna. Men nu börjar det glesna av så nu kommer fortsättningen nog att följas med spänning.
I morgon kommer snön säger dom på tv. Hmm tur att vinterdäcken är på. Ser nästan ut som det kommer ner nåt just nu faktiskt, men det är nog bara regn.
I morgon bitti ska jag på blodgivning och sen blir det hårklippning, väldigt välbehövligt ser ut som jag vet inte vad......
Men nu blir det jobbet, får se vad som händer där i dag.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback