bokfrossa



Hämtade ett bokpaket på posten i dag som jag beställt på nätet. Det var rea på böcker
och jag passade på att inhandla min stora passion : Kokböcker !! Jag tycker det är helt
sagolikt att få bläddra i en ny kokbok eller bakbok, man blir så inspirerad och sugen på
att laga mat och baka. Allt ser ju så smaskigt ut. Sen beställde jag också en bok som heter Få det
gjort, svart bälte i vardagseffektivitet. Ska se om jag kanske kan få några tips i effektivitet....Verkar
spännande att läsa i alla fall. Kokböckerna var en Tapas bok, två stycken om hur man lagar
mat i långpanna och en Bakbok. Ska bli kul att se om man kan få lite ideer om nya rätter att
prova på guben. Men han är van, och tålig gillar det mesta. Kul att ha en gube som är så
matglad ;)
Nu ska jag snart börja med kvällsmaten, ikväll blir det köttfärsbiffar med lök och potatis





See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback