2 dagar kvar...

Och sen blir det Lasse !!! Ja Lasse som i Lasse Winnerbäck !!! Ska bli så kul att gå och lyssna på konsert med lilla Lasse, hoppas det blir lika bra drag som det brukar. Ser verkligen fram emot kvällen.
Annars är den här veckan ganska lugn, jobbar 4 halvdagar och 1 hel och dessutom ska vi på spa på torsdagkväll, med behandlingar mat och vin och skratt ska bli kanon ! Dessutom ska vi ha julklappsbyte kom jag just på och jag har inte köpt nåt än !!!!! Katastrof får bli nåt i morrn, det hinner jag !! H
Idag hann jag knappt till jobbet förrän jag skulle hem igen, att börja kl 13 är ingen höjdare faktiskt ! I alla fall inte när man har en halvtimmas bilresa innan man kommer till jobbet ! Men imorrn börjar jag 730 så nu är det nog dags för mej att sussa, har mycket att tänka och drömma om....Den som lever får se !!!
http://www.youtube.com/watch?v=4mCTIFt6am8




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback