Trött i kropp och själ

Ja jag är ganska trött i kväll, ska nog gå och knyta mej alldeles snart..... Började dagen med sovmorgon (började inte förren 11) men kunde jag sova ?? Nej då upp kvart över sju som vanligt hmm..... Läste tidningen med en intressant  bild och artikel på sidan 2 :) käka frukost och gick ut och gick trekvart med Maxen. Sen var det bara att ta en kopp java plocka ihop mina prylar och fara till jobbet i stan. Jobbade till 18 och sen var det ett spinningpass kl 19 : Ett skit kul pass med en kille som ledare mycket bra kul och bra musik och det gick skitbra !!! Det ¨passet ska jag ta flera gånger suveränt !
Nu börjar det dra i ögonen så nu får det bli sovdags ! I morgon är en kort  dag efter jobbet hem och packa och sedan ner till Linköping framåt kvällen för på fredag morgon blir det att fara till Tulpanlandet Holland och deras huvudstad Amsterdam ska bli very nice.





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback