Spinning

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, hurra för spinning ! Det är en härlig motionsform som man blir riktigt riktigt svettig av ! Idag körde jag andra passet för veckan och kroppen är underbart trött. Nu orkar jag verkligen ta i ordentligt på passen och köra järnet !
En vecka kvar av vårschemat på F&S sen blir det sommar  och då kommer mina chanser att gå på spinning begränsas betydligt. Inga kvällspass och jag som jobbar nästan till 18 var och varannan dag får svårt att hinna med några spinningäventyr. Får väl släpa fram cykeln och ta några turer i naturen i stället. Men det blir man ju inte lika svettig av.....
Går inte att ta i så mycket som man gör på s-passen. Då känns det nästan som man ska dö eller åtminstonde svimma av ungerfär hela tiden när man fått upp flåset och farten men det gör man naturligtvis inte utan man kämpar på glatt påhejad av nån galning som sitter med headset på en cykel längst fram i salen. Inte ¨låter de flåsiga heller :) Men lite svettiga det blir de i alla fall det har jag sett.
Nu tror jag det blir en tidig sömngång för mej i kväll,  Imorgon är det sovmorgon för det är ju söndag på en torsdag????
Konstigt och sen blir det fredag och lördag igen........ Det  är inget annat än helg.....


nej godnatt och

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback