Söndag igen

Jag förstår inte hur det kommer sig att helgerna rusar iväg...Kan det ha med ålderna att göra ? Jag tycker man borde få både fredag lördag och söndag som helgledigt när man kommer över 50 för det tar faktiskt längre tid att vila och återhämta sig när man är äldre eller hur? Jag tycker det är fredag kväll och vips så är det söndag kväll och man börjar förbereda sig inför en ny jobbvecka.
Helgen har förflutit ganska lugnt annars, maxen mår ju finfint nu men några långpromenader blir det inte på en vecka på veterinärens inrådan.
Idag har varit omväxlande väder, regnskur på morgonen soligt och varmt på dagen (man låg faktiskt och pressade i bikini vid poolkanten) (tyvärr har poolen bara ca 19 grader så badet får vänta en vecka) och sen kom en liten regnskur nu på kvällen igen,
Nu väntar en lång arbetsvecka men jag har i alla fall ledigt  på torsdag så då hoppas jag det blir varmt så man kan ta ett premiärdopp, det ska bli härligt, På lördag är det ju pingstafton. Nej nu blir det en lillsväng med hundkräket och sen blir det till att lägga sig framför tv och titta på Filip och Fredrik, i like it.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback