Sommarlov

Jaha nu är det sommarlov. Ja inte från skolan förstås men från spinningen. Nästa vecka börjar sommarschemat och då har man inte så stora möjligheter att träna eftersom jag jobbar till 18 nästan hela tiden och sista passen för dagen ligger ungefär vid 17-17.30 så det blir svårt att hinna dit ;)
Får väl ta till vanliga cykeln istället, det ger ju benträning det med!
Idag blåser det halv storm ute, det kändes i min lilla bil när jag åkte hem från stan. I dag var mitt sista gästspel på det stora apoteket i stan, nu får jag hålla mej hemma på mitt egna ställe. Synd för det har varit kul att hälsa på dom en gång i veckan. Men vem vet vad som händer i höst kanske blir nåt annat, den som lever får se. Kladdkakan blev uppskattad i alla fall likaså jordgubbarna och glassen.
Nu har jag duschat efter spinningpasset och ska nog slänga mej framför tv ett tag. Imorgon är jag ledig men det blir ingen sovmorgon för det både Max och jag ska till frissan. Max kl 8 och jag kl 9. Så vi blir fina båda två.



see you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback