Max

Åh jag är så orolig, Max mår inte bra. I morse när jag kom ner och skulle ta med honom ut på morgonkissningen så ville han knappt resa sig. Det är ju i och för sig inte så ovanligt han är trött på morgonen men när han äntligen rörde på sig så haltar han kraftigt och lyfter upp vänster bakben. Han kom knappt ner för lilla trappan ute och när han väl kom dit så stannande han. Vägrade gå längre och kissade inte heller. Sen fick jag nästan bära honom upp för trappan igen. Nu ligger han i hallen och ser väldigt olycklig ut och det gör vi oxå. Nu gäller det att försöka få tag i en veterinär och se om vi kan få nåt råd och hjälp. Det är ju min bebis, hoppas det inte är nåt allvarligt :´´´(





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback