Lat söndag

Idag har jag varit ganska lat, men det är skönt att vara det ibland så här en vanligt söndag. Lite har jag förstås hunnit med som att ta den vanliga promenaden med Maxen, bakat ett par limpor, lagat en god pasta rätt (tyckte i alla fall jag Berra var måttligt förtjust) och just kommit hem från ett spinningpass. Och det gick så jäkla bra idag, har nog aldrig känts så bra efter ett pass !  Härligt ! '
Nu ska jag ta en dusch och sen blir det samling framför datorn för om en halvtimme smäller det ; avgörandets stund är här ska Guif pojkarna få raka sig ikväll eller blir det en vecka till med skägg ??? Ja spännande värre lär det bli, får se om jag klarar att titta eller om jag går och gör något annat ......brukar bli så nervös att jag inte pallar att se.
Imoirgon blir oxå en spännande dag. Jobbar 9-18 och sen har vi kvällsmöte där vi får veta hur vår framtid kommer att se ut ! Ska vårat apotek bli kvar i apoteksbolagets regi eller ska det säljas ut ?  det är frågan vi undrat över länge men i mirgon får vi svarert, spännande tycker i alla fall jag. nej nu väntar duschen, HEJA HEJA GUIF !!!





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback