en bättre dag

Idag var en betydligt bättre dag än igår, Lugnt på jobbet, lite sol och fika vid poolen när jag kom hem sen en liten promenad med Max (vilar benet från långpromenader veckan ut ) Men sen kände jag att jag hade mer energi att bli av med så det blev en cykeltur "Lista runt" ca 1.4 mil. Härligt faktiskt fast det småduggade nästan hela vägen.
Nu har jag tagit ett bad, bakat en glutenfri kladdkaka (ja det går faktiskt) till jobbet i morgon, min sista dag på VT snyft snyft.....
Nu sitter jag och surfar lite gubben har åkt på speedway (mitt hatobjekt nr 1)(i alla fall när det gäller sport)
Sitter och lyssnar på gamla favoritlåtar och drömmer mej bort.... Nyss hörde jag Satellit och tänkte tillbaka på min 50 års fest, vilket party !!! Ett underbart uppträdande av ungarna  fina tal och härlig musik och dans, ja vi dansade hela natten kändes det som... vilka härliga minnen de lever jag länge på.
Nu spelas Pugh´s påtalåt och jag blir nästan 15 igen, Andra minnen typ sommar, mellanöl långa nätter och många skratt kommer över en...... Vilka tider vilka tider. Tänk att texten sitter kvar i minnet helt otroligt när man glömt så mycket annat :) Låt oss alla ta i i i låt oss alla ta i i i sluta tjata låt bli att gnata var positiv i stället..... tänk vad man kommer ihåg va?
och Ola Magnell, Ted Gärdestad, Smoke on the Water Små lätta moln ja jag kan rabbla hur många godingar som helst.
Nej nu måste jag nog sjunga med lite.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback