alexander på hjärnan

I natt har jag sovit så dåligt. Har vaknat ungefär en gång per timme och varje gång jag vaknade hade jag Alexanders segerlåt Farityle på tungan och i huvudet, Den har snurrat i min hjärna sen jag hörde den igår. Verkligen läskigt..... Idag har jag laddat ner den på Spotify och lyssnat på den flera gånger för att få slut på tonerna i huvudet men det vet i tusan om jag lyckats ! Den sitter där den sitter.....
Förövrigt har jag installerat och installerat och installerat på datorn allt som försvunnit .... det är ett mastigt jobb kan jag lova.
Nu väntar en jobbarvecka igen med några spinningpass inplanerade oxå. Får börja komma i¨gång nu med träningen igen efter diverse slöarveckor och helger.
Idag har i alla fall solen skinit och Bernt jobbar med pooldäcket, han är så duktig så !!



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback