Trötta ben

Nu är har jag äntligen kommit hem efter en lång lång arbetsdag. Jag är verkligen glad åt mina stödstrumpor, dom gör susen när man står och går en hel dag. Men benen är ganska svullna när man tar av dom det känns verkligen skönt att släppa fötterna lösa och fria ! Nu är kl snart 9 och en favorit börjar på tv 4 + Leilas på landet. Jag ser verkligen framemot hennes nya program. Hon är så mysig och lagar så god mat. Ska bli verkligt inspirerande att titta på. Hoppas hon kommer ut med en ny kokbok oxå snart jag har alla de tidigare ! Fick förresten hem mina reaböcker igår 4 nya kokböcker ; i love it !! Att titta på fina bilder bli sugen på att laga nya rätter och faktiskt prova på att laga en del det tycker jag är toppen. Om jag fick börja om min karriär skulle jag nog satsa på att bli kock för laga mat är så kul. Nej nu börjar det snart.





See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback