Träningsvärk

Allt är ok inget hände idag trots fredagen den 13:e !! Men det är klart det är ju lite kvar av dagen :) Idag har jag en sån jäkla träningsvärk i låren så jag kan knappt röra mej, undrar om jag kommer upp i mina 13000 steg idag ? Förstår inte vad som var så jobbigt på gympan igår och stretchade gjorde jag ordentligt faktiskt ! Men nån ovan rörelse måste det ha varit som Malin hittade på .
Nu är det snart kvällsmat med kyckling och potatis ska bli smaskigt jag har bara ätit frukt och shake idag så nu börjar man bli lite sugen faktiskt. Sen blir det väl lite frågesport på tv och sen Lets dance. hoppas Elisabeth åker ut ikväll för jag tycker inte hon platsar längre.
Nej nu piper ugnen potatisen är klar !




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback