SJ trubbel

Jag är så förbannad på SJ !!! Vilken tur att jag ringde och kontrollerade när mitt tåg skulle gå för hemsidans trafikinformation kan man inte lita på GÖR ALDRIG DET !!! Tåget jag skulle åka med kl 709 kan jag inte åka med utan måste åka 609 istället tack för det kaffet ! För att jag sedan ska åka buss kl 700 från Katrineholm till Norrköping och där vänta i 47 minuter för att sedan få gå på mitt tåg till LUnd !!! Jag spyr på SJ Blä blä blä !!! Nu har jag skrivit ett argt brev till dom för det här ska jag ha kompensation för absolut !!! Tur att man kan sova på bussen i alla fall ! !
Nu ska jag packa klart och gå till sängs och sussa för det blir en tidig morgon.




see you later alligator (jag känner mej som en sån) (alligator alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback