Provrum

Idag blev en kort dag på jobbet, knappt att man hann med själv. Sen for jag till Tuna Park för lite shopping. Hittade inget snyggt eller rättare sagt hittade massa snyggt men det passade inte kossan Annika ;) Jag måste gå ner i vikt om jag ska kunna ha några snygga kläder på mej i sommar !! Nedre halvan av kroppen går ju an men övre !!!! Alltså jag förstår inte tjejer som opererar in silikon Ni kan få lite av mina ...... Det är inget kul att stå och prova och kunna ha 38-40 i långbyxor och sen var tvungen att köpa typ 42-44 i överdel eller klänning ! Usch och fy det blir bara shake till middag i dag och massor av frukt. Jag vill inte se ut som en flodhäst....jag vill vara en snygg och smärt  50 åring det är väl inte för mycket begärt. Och kom inte och fresta med en semla idag när det är tisdag: JAG SKA INTE HA !!!  (bara en liten tugga då om du tjatar) Hmmm...... Frestelserna är för många hur ska jag klara detta hur ska jag  stå emot. Vill se ut som jag gjorde för ca 1½  år sen när jag gick i mål på Itrim. Men jag får väl skärpa mej det är bara mej det hänger på.



see you 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det spelar ingen roll om man är rund när man är sa glad och kul som du är syrran.



Fortsätt som du är

Kram!!!!!!!!!

2009-03-03 @ 16:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback