Oxrulader

Ikväll blir det Per Morbergs oxrulader till middag, Med sallad pressad potatis och gräddsås och kanske ett glas rött till. Det puttrar i grytan Gubben torkar golven själv har jag precis varit ute med hunden, Sen blev det duschen för nu är det lerigt ute !! Och det är inte kul med en golden då kan jag tala om.  Är ganska trött i benen så jag ska nog inte göra så mycket mer i kväll utan det blir tv soffan.  I morgon blir det sovmorgon sedan spinning och sen Andra chansen i Norrköping: säg hej till publiken !!!! Det ska bli skitkul att se det live även om jag inte är nån Petra Mede fantast precis. Tycker hon är alldeles för stel och pratar efter manus hela tiden. Tacka vet jag Luuk !! Nu ska jag klä om och sedan fortsätta med middagen.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback